נתנאל סמריק ו-קונטנטו דה סמריק: בונים את הסיפור האנושי והכנה שלכם

נתנאל סמריק וקונטנטו דה סמריק – הכל על התוכן

מרצח רבין, קריסת העיר ניו יורק עד למהפכה בתחום החינוך ומיתוג בית המדיטציה הנרחב בעולם – הסיפור של נתנאל סמריק וקונטנטו דה סמריק.

אנו חווים היסטוריה כל יום שעובר, אך נתנאל סמריק לא ידע שהוא יתפוס הצצה אחרונה בהחלט לאדם שהרצח שלו שינה את הכיוון של מדינה שלמה. נתנאל סמריק, אז כתב פוליטי בגלי צה"ל, שאל את יצחק רבין האם עצרת השלום שארגן בכיכר מלכי ישראל ב-4 לנובמבר 1995 "תהיה יריית הפתיחה" בקמפיין הבחירות שלו. אף אחד לא ידע שהשאלה הזו הפכה להיות רמז מטרים ומטריד לרצח המזעזע שהגיע ממש לאחריה.

6 שנים לאחר מכן, העיר ניו יורק הרוסה והמומה לאחר אסון התאומים. נתנאל סמריק, שיצא יחד עם יעקב איילון למסע מרתק בתפוח הגדול, הגיע מצויד בשני דברים: אמון ואמונה. ברכב משוריין עם העוזר האישי של הגיבור הניו יורקי דאז, רודי ג'וליאני, הוא הגיע לצלם את ראש העיר המיתולוגי של ניו יורק לראיון בלעדי לפריים טיים.

הסיפורים העוצמתיים של נתנאל סמריק + קונטנטו דה סמריק נעים גם בצד השני של הספקטרום. עם שיתוף פעולה מיוחד במיזם כיתה אוהבת שמנחיל ערכים חשובים במערכות החינוך ברחבי העולם, ועד לראיונות מרתקים עם נזירות שמקדישות את חייהן ללימוד מדיטציה ללא תשלום או התחייבות.